WERKEN BIJ

Over Parktrust

 

ParkTrust biedt park- en centrummanagement op maat, aan meer dan 70 bedrijven-, kantorenparken en winkelcentra in ons land. Momenteel zijn we vooral actief in Zuid-Holland, maar je kunt ons ook vinden in Noord-Brabant, Noord-Holland, Utrecht en Gelderland. Het bedrijf is in 2005 opgericht en sinds 2021 onderdeel van Van Doorn.

Werken bij ParkTrust

Onze klanten zijn ondernemers, winkeliers en verenigingen of stichtingen die in een gebied gezamenlijk hun belangen behartigen. Wij adviseren, organiseren, ondersteunen én voeren uit, met als doel het vestigingsklimaat op bedrijventerreinen en winkelcentra te verbeteren. Met de inzet van onze kennis en ervaring helpen wij om de kwaliteit, veiligheid en aantrekkelijkheid van onze gebieden op gewenst niveau te brengen en te houden. Diensten die wij aanbieden zijn onder andere: het organiseren van samenwerking en belangenbehartiging, de gezamenlijke aanpak van collectieve voorzieningen, inkoop en veiligheidskwesties, bestuursadvies en -ondersteuning.

Omdat we onze dienstverlening willen verdiepen én uitbreiden naar andere regio’s, zoals Gelderland en Utrecht, zijn wij op zoek naar een:

Gebiedsmanager

Als gebiedsmanager ben jij de verbindende schakel op bedrijventerreinen en winkelcentra. Samen met je collega’s los jij de problemen van onze klanten op. Je zorgt dat je onze klanten en hun behoeften kent. Dit doe je door aanspreekpunt te zijn, op verschillende niveaus te schakelen, hun belangen te behartigen en activiteiten namens en voor hen uit te voeren. Kortom, een veelzijdig job met veel uitdagingen waar je veel verantwoordelijkheid, creativiteit en flexibiliteit in kwijt kunt.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je zorgt dat jouw gebied optimaal presteert wat betreft representativiteit, veiligheid en vestigingsklimaat, voor de daarop gevestigde ondernemers of winkeliers;
  • Je onderhoudt contacten, bent het centrale aanspreekpunt en behartigt de belangen van alle ondernemers, winkeliers, bedrijven en overheden in jouw gebied. Jij bent het visitekaartje en je brengt alle verschillende belangen samen;
  • Je zorgt voor het verstevigen, strategisch uitbouwen en adviseren van het parkmanagement voor je klanten;
  • Je kent de omgeving en verzamelt tijdig de benodigde informatie voor de strategie, organisatie, voortgang en realisatie van het project;
  • Je herkent en pakt (commerciële) kansen, adviseert/begeleidt bij collectieve inkoop en inventariseert bij ondernemers, vastgoed en overheden;
  • Je bent service- en klantgericht en vertaalt de wensen van de opdrachtgever in collectieve contracten voor onder andere: energie, glasvezel en beveiliging, bedrijfsafval en groenvoorzieningen;
  • Je zorgt dat projecten binnen de gestelde kaders uitgevoerd worden en het gewenste doel bereiken. Het gaat daarbij om projecten in verschillende maten van complexiteit;
  • Je inventariseert welke vergunningen nodig zijn, je maakt inzichtelijk welke procedures gevolgd moeten worden en je bewaakt de tijdige aanvraag en de benodigde coördinatie.
  • Je verricht acquisitie, inkoop en inventarisatie bij ondernemers, winkeliers, bedrijven en overheden;

Kennis en ervaring 

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ruime werkervaring op het gebied van (facilitaire) dienstverlening;
  • Affiniteit met ondernemen op werklocaties;
  • Goede commerciële vaardigheden, bekwaam in het op- en uitbouwen van relaties;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je communiceert tactvol, met de juiste toon en met overtuigingskracht;
  • Je hebt een goed gevoel voor politieke, bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen;
  • Je hebt affiniteit met mobiliteit, infrastructuur, ruimtelijke ordening, verduurzaming en energietransitie.

Wij bieden

  • Een fulltimebaan met veel eigen verantwoordelijkheid en een grote mate van zelfstandigheid. Parttime invulling van deze functie behoort ook tot de mogelijkheden;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden volgens cao GGI inclusief 39 vakantiedagen, waarvan 13 ATV-dagen;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door middel van scholing en training ‘on the job’;
  • Een leaseauto, telefoon en tablet van de zaak.

Interesse?

Herken je je in deze omschrijving en lijkt het je leuk om als Park- en centrummanager aan de slag te gaan? Stuur dan je CV en motivatie op naar HR ter attentie van Jennifer Schouten Zwambag via vacatures@vandoornbuitenruimte.nl.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Christian de Wit via 06 10 17 64 52.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature en bovenstaande gegevens wordt niet op prijs gesteld.